even een korte update...

29 oktober 2012 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Afgelopen dagen zijn weer heel snel voorbij gegaan. We hebben veel gedaan en gezien. We hebben wel gemerkt dat nederland op technologisch gebied wat voor ligt op nieuw zeeland: gratis wifi kennen ze alleen bij mc donalds (ook dan werkt het niet altijd en zit er een limiet van 30 min op), en op campings kunnen we (na betaling voor internet) onze foto's niet online zetten...
Bij deze dus slechts een paar foto's van de afgelopen dagen van doubtful sound, een langer verslag, met hopelijk meer foto's volgt binnenkort!

1. Frank en Mieke:
    29 oktober 2012
    Dag Sandra en Moniek,
    Dit korte bericht en de foto's zijn ook al leuk! Mooie foto's! Enne... Sandra en Dirk, moeten jullie straks wat vertellen als Sandra weer thuis is? hihi
    Lieve groetjes Frank en Mieke
  2. Savannah:
    29 oktober 2012
    wow wat een prachtige foto van die bergen! dadelijk nog professioneel fotograaf :p xje
  3. Rudy:
    Sounds good!!!!
  4. Janneke:
    31 oktober 2012
    haa Moniek en Sandra.

Wat een prachtige foto's! We krijgen wel weer wat kriebels als we terugdenken aan onze eerste rondreis met een camper door de wildernis in Zuid Afrika! We vonden het toch wel spannend om met zo'n groot gevaarte door een vreemd land rond te rijden! Stoer hoor dat jullie dat doen!
    Op een gegeven moment raak je wel gewend aan de lengte, maar vergeet ook de hoogte niet als je door al die natuurlandschappen rijdt!
    Ga vooral door met ons jaloers te maken...:-)!
    Geniet er van!

Groetjes uit Deurne
  5. Mayke en John:
    31 oktober 2012
    Ha Moniek en Sandra !
    Wij schakelen nu pas in, maar ben al helemaal bijgelezen en heb de foto's gezien. Superleuk om jullie reis zo te kunnen volgen en hele mooie foto's. Ja en ook al heel herkenbaar voor ons,
    gaaf!! om weer terug te zien en ohjee wel met een beetje heimwee....
    Wij gaan jullie zeker volgen, ben al benieuwd naar het volgend reisverslag!! ( zeker niet inkorten...)
    Geniet van het ontzettend mooie landschap en de vrijheid !
    Groetjes vanuit een bijna-winters-nederland
    Mayke, John, Emma en Luuk
  6. Ellen:
    2 november 2012
    Jaloersmakend.. Dat is het!!
    Geniet dr van:)
  7. Maartje:
    2 november 2012
    Hey hey...

Mooie foto, is prachtig. Jammer dat het weer niet zo mee zit. Zal duimen voor mooi weer voor jullie. Het regent hier helaas nu ook. Kan dus niet met je ruilen. Alles is wel erg groen door de regen. Is dan ook wel weer het enige voordeel. Maar toch veel plezier. En btw mooie camper, groot en luxe... tina trucker, lol