Foto's!

10 november 2012 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Bedankt voor al jullie leuke reacties.
Inmiddels staan de foto's die bij het vorige verhaal horen erop gelukkig! Om ze in de juiste volgorde te zien, moet je bovenin even op 'datum' klikken.
Binnenkort hopelijk een nieuwe update...

1. Savannah:
    10 november 2012
    wow wat een fantastische foto's! vooral die van de boottocht en de watervallen. fijn dat het nu gelukt is ze erop te zetten. nu op het noorder eiland wat beter bereik etc?? xx sav
  2. Linda:
    10 november 2012
    Super mooie foto's meiden!!! Ben nou al weer benieuwd naar t volgende verhaal en foto's! Veel plezier nog! Xx
  3. M & M:
    10 november 2012
    Hey Sandra en Moniek, wat een gave foto's! En dat jullie nog heel veel mooie dingen mogen zien en meemaken!
    Groetjes Martijn & Marlies
  4. Toos Arts:
    10 november 2012
    Zo kunnen jullie duizenden foto's maken, je ziet steeds weer andere mooie dingen.
    Wat een mooi water in N.Z. en wat een rust, je wordt vanzelf ontspannen !!
    Is er nog genoeg plaats op jullie "harde schijf "??
    Heel fijne reis verder en we blijven jullie volgen.
  5. Ellen:
    Hee lieve meiden!
    Wat een super mooie foto's, ik denk dat ik een bestemming aan mijn verlanglijstje toe kan voegen ;)! Erg mooi die natuur daar zeg, wat moet dat genieten zijn!
    Ik ben benieuwd naar wat jullie allemaal nog gaan zien en meemaken, houd ons maar goed op de hoogte!! Zijn wij via jullie ook een klein beetje op reis :)!

Liefs, Ellen
  6. Jolanda:
    10 november 2012
    Wat een mooie fotos dames, en leuke verhalen. Ze zijn een genot om te lezen. Nog veel plezier en geniet er maar lekker van.

Groetjes Martien en Jolanda, Miranda en Nicole
  7. Frank en Mieke:
    11 november 2012
    Wat een prachtige foto's! Erg indrukwekkend. Benieuwd naar de volgende serie foto's. Groeten f&m
  8. Susan:
    12 november 2012
    Hè Moniek! Aangezien ik al om 4u vanochtend wakker was nu even de tijd genomen jullie site te bekijken! Heerlijk zo'n jetlag ;) We hebben elkaar echt net misgelopen in te anau zeg!!! Jammer! Dat wordt dan toch een drankje doen als je weer terug in Eindhoven bent. Ben benieuwd naar de rest van jullie avonturen! X
  9. Leonie:
    12 november 2012
    Hey Sandra, Wat een geweldige foto's en verhalen! Ben toch wel beetje jaloers op jou als ik dat zo zie. Jullie zitten alweer op de helft.. Wat gaat dat snel zeg.. Die mannen op de maandag avond vragen al wanneer komt Sandra weer terug :).. Geniet er nog van met zijn 2en.. Tot over 3 weekjes!! Dan zorg ik weer voor een welkomstoetje.. Chocolademouse?? ;)